samba in charseti

Rok Potocnik r at rula.net
Sat Jan 10 02:18:24 CET 2004

Na enem prastarem redhatu sm se odlocu da bom nadgradil sambo 2.2 v 3.0, a
glej ga zlomka, na masini je prek sambe sharanih ene 10 giga podatkov, ki
uporabljajo sumnike... sumniki čšćđžČŠĆĐŽ na klientih zgledajo v konzoli kot
\237ç\206ЧŹć\217ŃŚ, kar je zelo motece, vsaj zame... zato me pa zanima, kako
bi z najmanj napora recodal imena datotek in direktorijev iz CP852 v
ISO-8859-2, saj bi v smb.conf potem nastavil unix charset=ISO-8859-2; dos
charset=CP852; da bi me glava malo manj bolela.