[LUGOS] Peka DVD-jev in SONY DRU-120A

Brane L. Leskosek brane.leskosek at guest.arnes.si
Thu Jan 8 09:46:02 CET 2004

Jes, odgovarjam šele sedaj, ker sem moral stvar stestirat. Obema (Metodu in
Juriju) hvala za vse informacije, zadeva deluje. Zopet sem prišel do
spoznanja, da je navodila včasih pametno natančno prebrat (na omenjeni
strani sem že bil, pa sem vse skupaj prehitro preletel). Ja, tudi sam sem že
ugotovil, da je 4,7GB=4700MB in ne 4,7*1024MB, vseeno hvala.

Če kaj hodita blizu centra Lj, častim drink. Oglasita se na privat mail.

Lp, Brane.
--
Brane L. Leskosek