[LUGOS] Root password pri kppp

Miroslav Jurkas miroslav.jurkas at ensico.si
Mon Jan 5 13:26:45 CET 2004

Matej Brecelj wrote:

> Če bi mi lahko nekdo povedal, kako se znebim vedno nadležnega
> vprašanja za root password, ko poženem kppp. Če dodam uporabnika v
> skupino root ni zadosti, če spremenim skupino in uporabnika na kppp
> tudi ne. Kje bi se dalo spremenit to nastavitev?
>
> Matej

Jaz sem to reč porihtal takole:
  - naredil sem kopijo ikone za KPPP in spremenil pot programa iz
/usr/bin/kppp na /usr/sbin/kppp (najmanj destruktivna varianta)
  - ker imam dial-out omejen na nekaj uporabnikov, sem kreiral grupo
dialout (in vanjo uporabnike...)
  - chown root:dialout /usr/sbin/kppp
  - chmod u+rwxs,g+rx,o= /usr/sbin/kppp

Eto.

Lep pozdrav
  Miroslav

** ENSICO d.o.o. www.ensico.si                 **
** miroslav.jurkas at ensico.si                   **
** project manager & unix system administrator **