[LUGOS] autostart

Iztok Stotl iztok.stotl na guest.arnes.si
Pet Jan 2 16:12:17 CET 2004

Najbolj enostavno je da gres v start menu-ju na:
"Preferences/More Preferences/Sessions"

Tam imas zavihek "Startup Programs" ...
Kliknes na Add in vtipkas "gdesklets" ...

Meni stvar tako na Fedori dela ;))
Seveda lahko dodajas druge programe ...

Obstajajo tudi druge moznosti, vendar se mi zdi ta se najbolj enostavna
... (ne rabis takoj odpirat konzole in Vim)

Iztok

On Fri, 2004-01-02 at 13:37, Simon wrote:
> Zdravo.
>
> Imam se eno tako bolj ali manj zacetnisko vprasanje. Instaliral sem si
> gdesklets, vse dela lepo in prav. Zanima me kako bi si naredil, da se mi
> gdesklets zazene ob vsakem zagonu. Pa ne samo gdesklets tudi recimo
> kaksni drugi programi? Imam pa Fedoro in XFce4.
>
> hvala

Dodatne informacije o seznamu lugos-list