[LUGOS] Kje do TV programov? xmltv format, po moznosti

Iztok Saje iztok.saje at mobitel.si
Sun Feb 29 19:12:39 CET 2004

Hoj!

Malce sem bil nejasen. Kup TV programckov uporablja xmltv za pobiranje TV programov z interneta.
Nase in sosednje TV programe (prevsem TV SLO, POP, A, HTV1-3: zgolj za dodatek se RAI, TV3, ORF)
se da najti na straneh teh TV, vendar ima vsaka unikatni format.

Vprasanje je: je kje to zlozeno v smiselno obliko, da bi lahko enostavno dnevno osvezil bazo?

Sicer pa.... Pri vecini TV je vremenka napoved bolj tocna kot spored.

Scantv (se mi zdi) samo pogleda, na katerih kanalih je kak program.

LP

Iztok