Predvajanje DivX-ov / povezane stvari

Damir Dezeljin programing at mbss.org
Sun Feb 29 11:58:01 CET 2004

Hi.

O samem predvajanju DivX-ov in o raznih kodekih ne vem prav dosti -
kakrsnakoli informacija glede spodnjih tem bi mi prisla zelo prav.

Rad bi si namestil sistem za predvajanje filmov. Sistem bi baziral
na Linux-u ali na Windowsih. Pred uporabnikom bi rad skril vse podrobnosti
sistema - torej po bootu bi se morala startati neka aplikacija za
predvajanje filmov. V ospredju bi bila druga aplikacija (to bi verjetno
sam skodiral), ki bi skrbela za kontrole (daljinski upravljalec). Torej
... cez cel ekrat aplikacija za predvajanje (nobenih 'start' vrstic,
sminke, ...), cez to aplikacijo GUI kontrolerja, ki bi ob pritisku na play
izgubil fokus, ob stop pa bi se spet prikazal.

Zanima me kaksne aplikacije / knjiznice svetujete za zgornjo aplikacijo (v
primeru Windows resitve, bi verjetno uporabil Windows Media Player - kaj
kdo ve, ce se da uporabiti samo njegov predvajalski modul - nocem media
playerjeve 'sminke')?

Kaj kdo ve kako je z licencami knjiznic / kodekov - so GPL / LGPL ali kaj
podobnega?

Hvala in lp,
Dezo