[LUGOS] cdrecord, debian, kernel 2.4

Miha Tomsic miha.tomsic at guest.arnes.si
Sat Feb 28 14:33:38 CET 2004

	Hojla Nejc!

On sob, 2004-02-28 at 11:53, Nejc Novak wrote:
> Po dolgem casu spet nazaj in po 2 urah na serverju sem trcil ob prvo
> tezavo: pekac.

Zelo podobno težavo s podobnim izpisom sem imel, ko je imel pekač (TEAC
CD-W540E) "svoje muhe". Napaka se mi je precej konsistentno pojavila
nekje na polovici CDja. Potem je napaka sama od sebe izginila po kakšnem
mesecu. Na sumu imam smeti, ki so se nabrale na glavi, nisem pa čistil z
ničemer, še posebej ne zdaj, ko deluje ;)

Preveri, če se pri vseh jedrih obnaša enako. Če je pekač malo starejši,
mu bo morda pomagalo kakšno čiščenje.

Srečno,

	Miha...