[LUGOS] cdrecord, debian, kernel 2.4

Jernej Vodopivec jernej.vodopivec at email.si
Sat Feb 28 14:31:57 CET 2004

Preje sem slabo prebral tvoj mail - in sem "usekal" mimo..

Tak problem, kot ga imas ti, sem imel jaz pri snemanju audio cdja: ce sem snemal pesmi v zaporedju
1., 2., 3..., se je snemanje ustavilo pri snemanju 2. pesmi.. ce pa sem vrstni red spremenil (2.,
1., 3., 4...) pa teh problemov nisem imel vec..
V tvojem primeru to sicer ne pride v postev, a vseeno..
Poskusi izbrati se -dao opcijo, ce bo kaj pomagalo... Ce to ne bi pomagalo, bi poskusil se zmanjsati
hitrost, ceprav to ne bi smelo imeti vpliva..
Poskusi ponoviti postopek z novejso verzijo cdrecorda (npr. tisto, ki je na
http://www.backports.org/debian/dists/woody/cdrtools/binary-i386/)
lp