[LUGOS] e-davki?

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Fri Feb 27 09:07:32 CET 2004

Howdy!

Jaka Močnik wrote:

>na kratko: je kdo uspel s prijavo na http://edavki.durs.si z linuxom
>(ali poljubno drugo unixu podobno rečjo) in mozillo 1.6 (ali katerokoli
>drugo)?

Ko že ravno noben ni na koncu ničesar konkretnega napisal, bom pa opisal
lastno izkušnjo izpred 10 minut:

- certifikat SIGEN-CA sem prevzel (preventivno) z IE 6
- prijavo v sistem eDavki sem takisto naredil z IE 6
- ko sem bil usprešno prijavljen v eDavke, sem lahko kot registrirani
uporabnik brez težav v sistem dostopal tudi z uporabo Mozille 1.4/Win in
1.6/Linux. Delovanja sicer nisem ne vem kako temeljito testiral, lahko
pa sem npr. odprl formular za oddajo dohodnine.

Torej so težave drugih očitno le pri prijavi, potem gre vse gladko.

--
Peace!
  Mkx

---- echo 16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlb xq | dc