[LUGOS] USB device not accepting new address

Žiga Böhm Ziga.Boehm at Vseved.net
Fri Feb 27 00:44:23 CET 2004

digitalna kamera=fotoaparat, vsaj to sem imel v mislih, ko sem ti v svojem
predhodnem e-sporocilu zapisal kot "kamera"... ;-)

kar pa se nacinov delovanja tice, mnogo digitalnih kamer... khm... pardon...
fotoaparatov... omogoca delovanje v t.i. navadnem nacinu (normal usb), ko se
obnasajo kot obicajni usb pomnilniki (npr. enako kot usb-kljuci) in v t.i.
ptp nacinu, preko katerega se s fotoaparatom navadno rokuje prek
specializiranega programa.

slednji bi v linux svetu lahko npr. bil digikam, ki je tudi sicer precej
uporaben program za arhiviranje in urejevanje digitalnih albumov...

lp,
ziga b.