[LUGOS] USB device not accepting new address

Jernej Vodopivec jernej.vodopivec at email.si
Thu Feb 26 22:25:33 CET 2004

Ce imas prevedeno kot module, lahko kaj vec ugotovis z dmesg oz. v /var/log pogledas malo po
datotoekah - nalozi ustrezni modul in pogled, kaj ti napise v logih.. V logih bi moral tudi videti,
kaj se dogaja, ko priklopis/odklopis fotoaparat..
Kateri kernel imas? Kater kontroler imas?
A si v kernelu vklopil EHCI HCD - ceprav mi plosca podpira usb 2.0 high speed, sem imel ogromno
problemov in sem moral to izklopiti..
Vklopi se tole dvoje, ce se nimas:
- Preliminary USB device file system
- scsi generic support
V /proc/bus/usb/devices bi moral videti, katere naprave so priklopljene na racunalnik..
lp