Opera in certifikati in ščepec mozille

Miha Tomsic miha.tomsic at guest.arnes.si
Thu Feb 26 14:04:13 CET 2004

	Hojla!

A ima kdo od vas pozitivne izkušnje s poslovanjem preko Klika NLB z
Opero?

Včasih sem lahko z opero lepo odprl prvo stran Klika in pogledal stanje
na računu in zadnjih 10 sprememb na računu. Levi meni nikdar ni deloval
v Operi in to se vleče že od 6.x naprej.

V zadnjem času pa je zadeva postala še bolj problematična, ker moram
vtipkati geslo za certifikat za VSAK dostop do strežnika Klik - vsaka
slikca, htmljček itd. To pomeni, da ga odtipkam vsaj desetkrat, da se mi
pojavi prva stran. Za pop***it!

Enako se mi dogaja na Linuxu in na Win 2000. 7.23 in še ena prejšnja
7.21 se mi zdi. Človek bi mislil, da bo šlo na boljše, pa te takole
presenetijo...

Saj bi presedlal na Mozillo, samo je pa tako obupno počasna in štorasta.

A mi zna kdo povedat, kako v mozillo nastavim dobre stare adobove pisave
helvetica in times. Ne, niso mi všeč raztegljive pisave pri majhnih
ločljivostih.

Tudi ostali brskalniki mi ne odgovarjajo, da mi ne bi slčajno prodajali
vsak svoje malhe.

Hvala in srečno,

	Miha...