[LUGOS] sudo IP loging

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Wed Feb 25 11:53:08 CET 2004

Kako da ne pove dosti? Pogledas v wtmp (last) in vidis od kod je bil darko
prijavljen ob 09:11:34.

Tvoja zahteva je nekaj v stilu... hocem da mi Samba log prikaze tudi vse
konekcije na Apache web streznik ...in je malo zgresena.

Lahko pa naredis sledece... vse logiras v neko bazo od koder lahko zajemas
recimo komplement nekih informacij.

lp,B