USB printer

Simon Striker simon.striker at telemach.net
Mon Feb 23 16:05:55 CET 2004

Hello Rok,

Sunday, February 22, 2004, 10:30:07 PM, you wrote:
> Prvo napako si naredil, ko si kupil tiskalnik ne da bi se prej pozanimal ali
> je podprt pod Linuxom.

No, printerja nisem kupoval jaz in se moram sprijazniti s tem, kar
imam :) Drugace pa (morda smesno vprasanje, pa vendarle, glede na to,
da sem na tem podrocju se novinec): Glede na to, da bodo driverje za
printer prispevali Windowsi ... Ali ni potem takem vseeno ali je
printer podprt pod Linuxom ali ne?

> Druga napaka je, da nisi napisal kateri tiskalnik si
> kupil :).

Tu se pa opravicujem za pozabljeni podatek:

Printer je: HP Laser Jet 1000

> Obilo sreče:
> http://www.linuxprinting.org/

To stran sem ze prebral ... Se vedno me zanima:
"Glede na to, da bodo driverje za printer prispevali Windowsi ...
Ali ni potem takem vseeno ali je printer podprt pod Linuxom ali ne?"

Hvala za vsakrsno pomoc oziroma nasvet!

LP, Simon
Best regards,

Simon Striker