USB printer

Simon Striker simon.striker at telemach.net
Sun Feb 22 22:26:36 CET 2004

Zivijo!

Sem pogledal v arhiv liste, a zeljenega odgovora nisem nasel.

Imam Linux server, na katerega sem imel vcasih priklopljen printer, na
katerega so preko sambe lahko printali uporabniki Windowsov (driverje
za printer so priskrbeli Windowsi).

Sedaj pa sem kupil nov, USB printer in ga poskusil usposobiti, a imam
tezave - noce printati.

Za novi printer sem v jedru omogocil naslednje podpore:

- Support for USB
- Preliminary USB Device Filesystem
- A USB Controller OHCI
- USB Printer support

Nato sem poeditiral /etc/printcap:
HP:lp=/dev/usb/lp0:sd=/var/spool/lpd:sh

V sambi imam nastimano, da klienti (Windowsi) priskrbijo driverje:

[printers]
        comment = All Printers
        path = /var/spool/samba
        browseable = No
        public = Yes
        guest ok = Yes
        writable = Yes
        printable = Yes
        use client driver = Yes

Zanima me, ali morda kdo ve, kje sem naredil napako, oziroma kako
usposobiti USB printer, da bo deloval (Zgoraj navedeni postopek je iz
tutoriala o USB printerjih).

Za odgovor in morebiten nasvet oziroma pomoc se ze v naprej
zahvaljujem!

Simon
Best regards,

Simon Striker