[LUGOS] video posnetek

Aleksander Kmetec aleksander.kmetec at email.si
Sun Feb 22 20:19:02 CET 2004

Jernej Vodopivec wrote:
> :) Ja, film bi pretvoril v slike z mplayerjem ali transcodeom, samo ne vem, kako bi potem
> gledal dolocen del slike, katera stevilka se nahaja na njem.. Dobil sem sicer idejo, da bi to delal
> z ocr-om, ampak bi raje probral s cim drugim, po moznosti bolj zanesljivim..
> Kaksna ideja?

Kaj praviš na tole:

Na mestu, kjer se nahaja številka kamere, postaviš mrežo pixlov; npr.
10x10. Nato z vsake slike prebereš barvne vrednosti teh vnaprej določenih
koordinat. Tiste, ki bojo vrnile enake vrednosti za belo barvo, spadajo v
isto skupino.

Vsaka od številk bo zaradi drugačne oblike pokrivala drugačno področje,
zaradi česar bo vsaka dala drugačno kombinacijo belih in ne-belih pixlov.
Če barva številk ni čisto enakomerna, prej pretvoriš sliko v grayscale in
omejiš na manjše število odtenkov, tako da se morebitne neenakomernosti
izravnajo. Seveda je slabost tega, da se svetla okolica lahko zlije s številko.

Če nimaš teh belih številk na posnetku snežne pokrajine, bi po moje moralo
kar dobro delovati. Tistih nekaj tisoč, ki ne bojo uvrščene nikamor, pa že
ročno razporediš. ;)

LP,
Aleksander