[LUGOS] video posnetek

Primož Gabrijelčič primoz at gabrijelcic.org
Sun Feb 22 19:43:48 CET 2004

> Ja, saj nimam druge opreme, razen videorekorderja iz katerega
> sem presnel videokaseto in tv kartice,
> ki ima kompozitni video vhod.. :)

Oprosti, sem bil nejasen. Napisal si: "Edini nacin, ki mi je prisel na pamet
je ta, da bi vsak frame posebej pogledal, za katero kamero gre
(kamere so na posnetku oznacene z veliko belo stevilko) in bi frame shranil
v sliko z imenom." Pa sem pomislil - upam da človek ne misli tega narediti
tako, da bo vsak frejm posebej pogledal na uč in ga na roke shranil v en
fajl ...

Pozdrav,
    Gp

    WinGpT: Amoeba man strikes again!                             (T)
Garfield
OpenBSD SI: http://obsd.17slon.org, http://obsd.17slon.org/list