[LUGOS] Telnet server !!!

Marko Bevc fonzie at kibla.org
Fri Feb 20 11:50:12 CET 2004

Noja v vsakem primeru je priporočena uporaba varnejših protokolov! in tudi
res je, da je zelo malo znanega o problemu, kot je nekdo že pripomnil.

p.s.: še ostalim...
-glede lansiranja produkta, vsekakor bi si stranke navadil na pravilno
sporočanje napak!
-ne vem kaj bi naj bilo nevljudnega v mojem sporočilu...

lp,
Marko