[LUGOS] Telnet server !!!

Novak Dusan ITICMC d.novak at iskratel.si
Fri Feb 20 08:56:42 CET 2004

Pozdravljeni,

Že večkrat sem videl napisane takšne pripombe, smešno, pa to bi že morali
vedeti, pa malo berite...
Vem in razumem, da smo na različnih nivojih znanja, dase eni ukvarjajo z
linux-om 12 ur na dan, drugi pa ga mroda samo tu in tam uporabljajo, ker pač
tako narekuje delo ali...

Mislim, da je forum namenjen ljudem z različnimi stopnjami znanja, in da
nikejr ne piše, tukaj smo sami profiči...
Hvala vsem, ki vedno odgovarjate vljudno in nedvisno, kako "dummy"
vprašanje...tisti pa, ki ne zmorete vljudnosti prosim, da vsaj na MOJA
vprašanja ne odgovarjate...

Pa le p dan še naprej...

Dušan