[LUGOS] Linux noce posiljati ICMP redirectov

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Thu Feb 19 15:51:05 CET 2004

Howdy!

Matej Rizman wrote:

>tale mejl sem poslal na comp.os.linux.networking, vendar pa je na zalost ze
>2x ostal brez odgovora. V bistvu gre za to, da mi linux iz meni neznanih
>razlogov noce posiljati ICMP redirecta.

A sicer ti pinganje dela, pa te moti samo kozmetika, da je linux1
vključen v dogajanje, ko v bistvu ne bi bilo treba? Ali pa pinganje v
resnici ne dela?

Namreč, ICMP redirect sam po sebi ni potreben, ker bo linux1 (kot vsak
dobor vzgojen router) poslal naprej vse pakete. Razen tistih seveda, ki
jih s kakšnimi FW pravili ne sme.

Če ti pingi ne hodijo nazaj, potem se morda vmešava linux2 s kakšnimi
striktnimi FW pravili?

--
Peace!
  Mkx