[LUGOS] Apache se ne zazene po kernel updateu

Jaka Jancar jaka at kubje.org
Thu Feb 19 14:12:35 CET 2004

Ne pomaga, itak apache prepise stari pid file, ce ze obstaja. Sem pa
ugotovil, da je problem v php4-ju, ker ce odstranim "LoadModule" iz
modules.conf, se Apache zazene normalno.

Ni mi pa jasno zakaj, saj je verzija phpja zadnja v Debian testing, pa
tudi delovalo je prej.

Da bi izlocil moznost napake kje v configu, sem odstranil vse vrstice,
ki se ticejo phpja iz httpd.conf, ampak ne pomaga.