Podarim revijo LinuxFormat 49 + DVD

Andrej Lajovic andrej.lajovic at guest.arnes.si
Wed Feb 18 18:25:07 CET 2004

Živjo!

Naročen sem na revijo LinuxFormat <http://linuxformat.co.uk> in januarska
številka je tokrat tako zamujala, da sem bil prepričan, da se je na poti
izgubila in sem jih prijazno prosil, naj jo odpošljejo še enkrat. Po
Murphyju je moj (pravi) izvod prispel dobrih 12 ur kasneje, deset dni
zatem pa še nadomestni. Ker z dvema identičnima izvodoma nimam kaj početi,
sem se odločil, da enega kar podarim. Reviji je priložen DVD (Fedora
core 1, Omnis studio 3.1, Vega strike, Kopete, K3b in cel kup ostalega)
ter mini-revija LinuxPRO.

Če koga zanima, naj mi pošlje mail na privat in se bova zmenila za
prevzem. Vkolikor vas bo več, velja pravilo o prej prihodu in posledičnem
prej mletju :) Ponarejanje polje "Date:" ne velja! :) :-P

Lep pozdrav,
Andrej