[LUGOS] Ukaz za pripravo PDF, ki ga uporablja LyX

Jure Mercun jure.mercun at guest.arnes.si
Tue Feb 17 18:19:39 CET 2004

On Fri, 2004-02-13 at 16:15, Gregor Gorjanc wrote:
> Zdravo!
>
> Ali kdo pozna ukaz za pripravo PDF, ki ga uporablja LyX? Zanima me tocen
> potek. Zakaj?
>
> Primer:
>
> Imam LyX dokument z sliko v EPS formatu. Izvozim v PS in nato naredim PDF s
> ps2pdf. Slika je pri pregledovanju PDF-ja motna. Ce naredim direktno PDF iz
> LyX-a, je slika pri pregledovanju PDF-ja ok.

Nisem sicer preprican, ker ze nekaj casa nisem uporablja LyXa (nekaj
let) ampak mislim, da je imel vcasih nekje v nastavitvah moznost
dolociti/videti opcije za razlicne ukaze. Mogoce pa tudi ne, zal nisem
preprican.

Ce ne drugace, ga verjetno z malo truda lahko ujames z:

cat /proc/`ps auxw | grep ps2pdf | tr -s " " | cut -d " " -f 2`/cmdline

medtem ko ti generira pdf :)

Pod pogojem da res uporablja ps2pdf in ne cesa drugega.

Lp Jure