[LUGOS] Debian install

Stojan Rancic stojan at aufbix.org
Tue Feb 17 09:16:19 CET 2004

Hello Robert,

Tuesday, February 17, 2004, 8:50:31 AM, you wrote:

> Imam en star Acer streznik in gor RAID5 na DPT 2144UW kontroler. Gor
> bi rad dal Debian in pridem do sledecega problema:
> - ce naredim floppyje za bf24, je got kernel 2.4, ni pa v kernelu
> driverja za DPT kontroler
> - v drugih rescue.bin-ih je DPT podprt ampak je kernel 2.2

> Kako naredim floppy z driverjem za kontroler, ki ga (kot si
> predstavljam) potem ob instalaciji bf24 namestim na F2...?

Kar jaz ponavadi delam pri network installu, kjer mrezna ni direktno
podprta v jedru je, da potegnem dol netboot disketi ter drivers.tgz za
ustrezno verzijo jedra, iz slednjega potegnem ven driver za mrezno, katero bom rabil ter ga
skopiram na prvo disketo, kjer je ponavadi se kaj malega prostora. No,
ko se nalozita tako boot kot root disk, dam boot disk nazaj notri ,
nalozim ustrezen modul, in nadaljujem z mrezno instalacijo.. lahko
poizkusis kaj takega..

--
Best regards,
 Stojan                            mailto:stojan at aufbix.org