[LUGOS] postavitev adsl routerja s http, ftp, ...

Jernej Vodopivec Jernej.Vodopivec at atrp.si
Mon Feb 16 07:59:29 CET 2004

>Zivijo,
>pa dobro jutro!
>
>Zanima me kje bi lahko dobil dobro dokumentacijo kako postavim sledeco
>zadevo.
>Zazeljena distribucija je debian, postavil pa bi rad http, ftp in mail
>server (ni nujno), ki bi bil hkrati pozarni zid in router.
Marsikaj o debianu najdes na homepage-u.
web server: apt-get install apache - za detajle je kar dobra dokumentacija
na www.apache.org
ftp server: apt-get install wu-ftpd/vsftpd... uspesno ga skonfiguriras s
dokumentacijo, ki pride zraven
pozarni zid/ruter: namestis si lahko shorewall, za katerega dobis sample
fajle in jih le malo priredis za svoje potrebe
mail server: kaksen postfix, verjetno je dovolj dokumentacije na domaci
strani

Masina bi pomoje mogla biti dovolj dobra, sploh ce ne bi poganjal kaksnih
x-ov..

lp