OBD-II za Linux

Darko Bulat darko.bulat at k2.net
Fri Feb 13 03:31:11 CET 2004

Ojla!

Nekaj časa se ukvarjam z OBD-2 vmesnikom za avto.

Nekaj več o tem se najde kar na spletu, pa vendar, gre
za "on-board-diagnostics" za avte.

Vsak novejši avto ima max. meter daleč od volanskega obroča
en četrtasti, čkatlasti konektor. Na ta konektor se da
priklopiti ustrezna naprava, ki mehanikom pomaga dijagnosti-
cirati stanje avtomobila.

Standardov je več, dijagnostičnih kod je več, itn.

Poteg dijagnostike je mogoče spremljati tudi parametre
v času delovanja motorja (vrtljaji, throttle) in vožnje
(npr. hitrost).

Sam bi si želel imeti v avtu embedded Linux (okrog
VIA EPIA M10000, 17x17cm, se napaja iz 12 VDC), na
katero bi priklopil pač OBD-2 vmesnik, morda tudi
GPS (Magellan 315) in pač beležil kar se beležiti da.

Tistim, ki bi se bili pripravljeni s tem pozabavati
dam OBD-2 vmesnik (sicer brez konektorja, ampak vmesnik,
na ploščici sestavljen po navodilih iz Elektorja in
preverjeno delujoč).

Vmesnik je le za ISO standard, kar pomeni, da v glavnem
deluje na vseh evropskih avtih.. Pa vendar, če ne bo deloval
(meni pa dela), potem ni pomoči... (Tudi) to je OBD-2.

Zaželjeno okolje je Debian.

Cilj je v avtu imetu računalnik, ki bo takšna ali drugačna
pomoč v vožnji (poceni LCD šele iščem). WiFi bo verjetno
prišel še zraven, če me ne prehiti UMTS ali EDGE. (To se bo
šele videlo)..

V prvi fazi iščem nekoga, ki bi bil pripravljen na podlagi
vmesnika, lastnega avta, prostega časa, vsega kar najde ŽE
na netu na temo OBD-2 podpora pod Linuxom, ter lastnega
programiranja, pač narediti nekaj celovitega..

Še najraje sistem za zajemanje čim večjega števila spremenljivk,
v bazo (MySQL, sekvenčno?) in nek rudimentarni nabor aplokacij
za analizo in/ali prezentacijo.

Zainteresiranim sem pripravljen pokazat kako OBD-2 deluje
na Windozih (freeware): www.scantool.net.

LP
Darko Bulat