[LUGOS] apache in openssl

Stojan Rancic stojan at aufbix.org
Wed Feb 11 17:50:47 CET 2004

Hojla vladimir,

Wednesday, February 11, 2004, 2:08:33 PM, si napisal(a):

> Ne samo en IP (adsl), pa menda dela na več portih. Zato me
> zanima kako bi ąlo, ker pe en ip ne morem dobit.

Torej.. dva naslova, en IP:

- Tako na 'navadnem' kot ssl apacheju postavis dva virtual hosta, pac
za obe domeni (bla1.bla.si in za bla2.bla.si)

- Za ssl apache kreiras svoj certifikat, najbolje za domeno *.bla.si, da ti
bo delalo tako za bla1.bla.si kot za bla2.bla.si

- Na 'navadnih' virtual hostih nastavis, da je index.html preusmeri
brskalnik na ssl hoste.. Dejanska izvedba je odvisna od tvojega
poznavanja programiranja oz. HTML-ja, pac izvest moras neko
redirekcijo, ali preko HTML META tagov ali preko header redirekcije
(PHP, perl)

- ko uporabnik pride na bla1.bla.si:80 ga preusmeri na bla1.bla.si:443
in se zacne ssl izmenjava

- ce je bla2.bla.si dejansko za omrezjem, izvedes kak trik s ProxyPass
ali podobno direktivo in serviras vsebino od znotraj.

... ce ti se kaj ni jasno, rtfm.

                              GreetZ, Stojan