[LUGOS] apache in openssl

Gasper Lakota - Jericek gasper at bsnet.eu.org
Wed Feb 11 15:31:22 CET 2004

Ne vem kaj boš pridobil z redirectanjem porta 80 na 443?
Če bo dal nek browser request za http protokol na port 80, pa bo nazaj
dobu odgovor s https protokola, pa čeprav s porta 80.
Drugače pa, za SSL ne moreš delat virtual hostinga, zato ne moreš dveh
DNS naslovov na isti IP poslat. Lahko kvečjem daš en SSL server na en
port, drug SSL server pa na drug port. Samo moraš potem vse linke za
tisti drugi port pisat: https://naslov.nekej.com:555/
kjer je 555 recimo tisti drugi port.

Če pa sem v  temo butnu, pa naj me kdo popravi.