[LUGOS] wget

Martin martin at amadej.si
Tue Feb 10 15:37:02 CET 2004

Ocitno ne poznas "skriptkiddijev". To se dogaja.

Zelo verjetno je, da je on lastnik al pa lastnika vsaj osebno pozna.
Skriptkidiji dandanes bol mal dajo na svojo varnost, se niti ne potrudijo
zabrisat sledov (al ne znajo).
Po mojem mnenju predvsem zato, ker noben admin iz takih ali drugacnih razlogov
nikoli ne ukrepa, pa ceprav obstaja moznost, da se dobi storilca.

Mislim, da je zelo velika verjetnost, da bi dobili storilcev pravi IP, ce bi
siol pogledal iz katerih IPjev so prenasal podatke na un account.
A bo siol to storil? Yea right!
Mogoce edin z prisilo kake drzavne institucije.

Jaz bi masino dal na net in z drugo opazoval/logiral promet. Ce ni rabu model
te masine samo za en ddos peer potem se bo verjetno se kdaj logiral. Mogoce
celo iz njegove povezave v internet.

L.P.
Martin