[LUGOS] wget

vojko kočevnik tehnicnapomoc at email.si
Tue Feb 10 12:17:53 CET 2004

Tko na hitro bi lahko skoraj zagotovo rekel da si je pobral iz strani
http://freeweb.siol.net/stuclb99/x kaksen exploit oz rootkit ter ga zagnal na
tvoji masini....CE imas ti sreco & in je on neumen se lahko na siolu potozis na
uporabnika "stuclb99" ker sklepam da si je tale lammer pobral exploite kar iz
svojega ftp-ja...

No zdej pa se tocno kaj je pocel :

> ./x

NASVET: Mozno da je to tudi kasen backdoor tko da dokler se zadeva ne uredi raje
ne uporabljaj linuxa v multiuser moodu (moj nasvet...)

Veliko srece ! ;)