[LUGOS] Font problemcki

Gorazd Brumen gorazd.brumen at fmf.uni-lj.si
Sat Feb 7 17:08:52 CET 2004

Zadnje case dozivljam vedno vec izventelesnih dogodkov.
Stvari zacnejo delat same od sebe. Sedaj delajo tipkovnice
za slovenscino, nemscino in amerikanscino. Ki vsi
uporabljajo latinske znake z nekaj dodatki. OK. To dela zdaj.
V emacsu in konzoli.

Ce preklopim pa na arabscino, ruscino ali kaj takega, pol pa
ne dela. V Xtermu razumem, ker je font tako nastavljen. In to me niti
ne moti.

Kako pa v emacsu nastavim, da bi tipkal po testaturi in ven dobil
cirilico? Tako kot je to nastavljeno na ruskih tipkovnicah.
Ce naredimo setxkbmap ru nobena tipka ne dela vec. Moram celo
restartat X-e. Fonti v emacsu so.

Kaksen napotek?

Gorazd

Mail 1: brumen at isb.unizh.ch