Font problemcki

Gorazd Brumen gorazd.brumen at fmf.uni-lj.si
Sat Feb 7 14:21:44 CET 2004

Lep pozdrav!

Imam nekaj problemov z instalacijo fontov in sicer s fonti za
cirilico (in slovenščino). Fonti so namreč inštalirani, nikjer pa se ne
prikazejo. Rabim jih namreč za Emacsa in v xterm-u. Delajo v
konzolah, mozilli, in še kje, v Emacsu in xterminalu pa ne.
Ko preklopim tipkovnico (s setxkbmap, kot sem jo ravno prej, da sem
dobil č) mi ne emacs, ne xterm ne prikažeta ničesar. V emacsu
izberem set-language-environment v mule in ne delajo. V xtermu tud ne.

Tole je napisano zlo kaotično. Torej, če kdo ma kakšno idejo, bi
bil hvaležen. Ne rabim zlo podrobnega, sam izhodiščne ideje.

Hvala, Gorazd

Mail 1: brumen at isb.unizh.ch
Mail 2: gorazd.brumen at fmf.uni-lj.si
Homepage: valjhun.fmf.uni-lj.si/~brumen