refresh rate !>60Hz v XFree86 4

iztok.pizorn at guest.arnes.si iztok.pizorn at guest.arnes.si
Fri Feb 6 21:14:29 CET 2004

se to poskusim, potem pa obupam:

vceraj sem instaliral Fedora 1.
Refresh rate nisem mogel nastaviti na vec kot 60Hz (vertical),
pa ceprav moj monitor podpira 85Hz pri 1024x768
(Monitor Philips105M, kartica S3 Trio3D 4MB, pac ena stara).

ok. sem zbrisal. instaliral RH 9.
ISTO.

prej sem imel RH6.2, potem RH7.3, Vse delovalo brezhibno.

Ko pa se enkrat pojavi XFree 4.*, ne deluje vec.
nisem edini, na internetu sem videl ogromno taksnih problemov,
da ne morejo nastaviti na vec kot 60Hz (in ravno 60Hz).
Odgovora pa nobenega.

kaj sem ze poskusil:
V /etc/X11/XF86Config sem pomaknil spodnjo mejo za VertRefresh
na 70 (prej je bila 50). Isto.

ampak kaj je se bolj zanimivo:
kaj napise dragi xrandr:

SZ:    Pixels          Physical       Refresh
*0   1024 x 768    ( 283mm x 212mm )  *85
 1    800 x 600    ( 283mm x 212mm )   85
 2    640 x 480    ( 283mm x 212mm )   85
 3    640 x 400    ( 283mm x 212mm )   85
Current rotation - normal
Current reflection - none
Rotations possible - normal
Reflections possible - none

ja, seveda. Na monitorju pa pise, da je refresh 60Hz (pa
tudi moje oci to zelo dobro opazijo, zal)

xrandr -r 85 se nic ne pritozi, lepo ohrani na 85. Cudno.

Zal nimam XF86Config iz RH7.3; tako da bi poskusil se tako,
da bi rocno vnesel Modes v XF...
xtiming.sourceforge.net raje ne bi vnasal. ker nimam
navodil za monitor. grem raje se enkrat instalirati 7.3.
(itak sem v preteklih 50 urah imel ze tri distribucije na
compu, tudi Mandrake je brez Man).

In na koncu:

Ali ima morda kdo kaksno idejo?
jaz ne vem vec, kaj bi. (Pa ni to, da je moj hardware zanic,
ceprav je star. To se dogaja tudi s sodobnimi monitorji in
karticami - info z weba).

Aja. Iskal sem po mailing listi of XFree86.
Dva sta imele (najbrz) iste probleme kot jaz, pac Refresh=60
in ne vec. resitve ni bilo.

Najbrz je edina resitev drugi comp.

OK. samo to se dodam: zakaj jim je bilo treba brisati
Modelines iz XF86Config?