[LUGOS] Desktop linux

Žiga Böhm Ziga.Boehm at Vseved.net
Thu Feb 5 19:21:40 CET 2004

ce ti varnost podatkov ni pomembna in tezis doseci le cimboljso "odzivnost"
sistema, potem bo ext2 verjetno dovolj dober, sicer ti med xfs/jfs/reiserfs
trojico priporocam slednjega... ki je za namiznega uporabnika dober kompromis
med varnostjo podatkov na eni strani in hitrostjo na drugi.

na ext2 sem sam ze zgubljal podatke, na reiserfs (tok, tok na les) se nikoli.

lp,
ziga b.