[LUGOS] Mrezni problemi!

Gorazd Brumen gorazd.brumen at fmf.uni-lj.si
Wed Feb 4 23:47:51 CET 2004

Oprosti za pozen odgovor,

Igor Mozetic wrote:
> Gorazd Brumen writes:
>
>  > Mam eno mrezno kartico v racunalniku, ki je zacela delat cudno.
>  > Ce se ze slucajno nalozi modul (ne2k-pci), ima najveckrat probleme
>  > z DHCP adresso (kljub temu, da jo ostali, ki so samo prek switcha
>
> Wild guess: kernel 2.6.x ?

Ne, kernel je susetov 2.4.21-166-athlon prirejen za athlon proc.

> Ima probleme z DHCP -> google

Kaj to pomeni? Sem bolj neumne sorte - torej,
jaz za vzpostavitev mreze zazenem eno susevo skriptico
in ta avtomatsko zazene dhcp demoncica, ce
si tako nastavil interface. DHCPD proba in proba in ne najde
ip naslova. Razen na eni mrezni kartici mi to uspeva.

Na drugih nic. Ko gledam delovanje mreze na ostalih interfacih
zgleda kot da neki paketki prihajajo, skoraj nic ne gre ven,
adresse ni.

Zdaj ze dva dni dela OK.

Hvala za pomoc,
G.