[LUGOS] mysql cluster

Jure Pečar pegasus at nerv.eu.org
Wed Feb 4 17:26:24 CET 2004

On Wed, 4 Feb 2004 15:46:41 +0100
Martin <martin at amadej.si> wrote:

> Zacel sem razmisljat o mogocih varjantah web clusterja.
> Zanima me, ce obstaja two way (sinchonization) nacin dela pri MySql, tko
> da bi lahko update/insert querije laufal na vseh masinah in ne samo na
> master masini.
> Seveda, ce ima kdo kak drug predlog na temo Linux clustering (web farma
> :-) ), ga bom z veseljem prebral.

lahko naredis krozno replikacijo v stilu a->b->c->d->a, pri tem da mora
tvoja aplikacija pazit, da dela inserte/updejte na samo eno tabelo na
server.

mislim da za 5.x razvijajo tudi multimaster replikacijo.

sicer pa, kaj mislis laufat, da ti bo en server presvoh? jaz dosegam >1000
q/s na eni bedni dual p3 masini ...

linux server clustering je pa materiala na netu se in se. zacnes s kakim
www.linux-ha.org in nadaljujes od tam naprej.

--

Jure Pečar