[LUGOS] MAC cd

Andrej Mršek andrej.mrsek at volja.net
Mon Feb 2 08:42:46 CET 2004

Rabiš vklopljeno podporo za hfs, potem pa to poveš s parametrom -t v
ukazu mount (mount -t hfs ...). Čisto točno se ne spomnim, ker sem to
delal nekako pred 4 leti in je delovalo. V jedru seveda morš imeti
podprt hfs ali pa ga imaš kot modul (kar je v tem primeru bolj
smiselno). Po vsej verjetnosti te seveda čaka prevajanje kernela.
Lep pozdrav, Andrej