[LUGOS] Video

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Mon Feb 2 17:13:26 CET 2004

Na 1075710584, 2004-02-02 ob 09:29, je Egon Pavlica napisal(a):
> MainActor ima poskusno verzijo za linux
> ce ne si poglej Kino in povezave od tam naprej

kino razen za najosnovnejši home editing je neuporaben. uporaben je za
zajem in izvoz. ... Cinelerra je pa editor in compositor s katerim se da
kaj resnega ustvarjati...

> bi pa bil zelo vesel, ce bi kateri program podpiral raptorjeve realtime
> efekte v linuxu. Jaz namrec ne poznam nobenega - naj me kdo prosim
> popravi.

a si vprašal proizvajalca če je dal na voljo driverje/dokumentacijo?

drugače pa... lahko uporabiš pač render farmo, ki poleg hitrosti omogoča
še veliko skalabilnost...

čao
andraž