[LUGOS] Stevec za HTML

Matjaz M. mrsnikta at siol.net
Mon Feb 2 17:12:53 CET 2004

Gregor Gorjanc wrote:

>Ziv!
>
>Ali mi lahko kdo predlaga kaksen stevec za obisk spletne strani.
>Najraje bi imel kar text zadevo.

Hm. Ti bom kar napisal - php.

1. Naredi v istem direktoriju kot je stran se en .txt fajl in ga chmodaj
na 775, noter napisi 1 :)

2. Sledeco kodo shrani kamorkoli v stran, ker bo pristevala.

<?php
$filename = "imetextfajla.txt";
$handle = fopen ($filename, "rb");
$contents = fread ($handle, filesize ($filename));
fclose ($handle);
$contents++;
$handle = fopen("imetextfajla.txt", "w");
fwrite($handle, $contents);
?>

3. Naslednjo kodo pa vstavi tja, kjer hoces met izpisano stevilo. Ce se
ti da lahko pol z if al pa switch strukturami pretvoris v slikovni
prikaz ...

<?php
$filename = "imetextfajla.txt";
$handle = fopen ($filename, "rb");
$contents = fread ($handle, filesize ($filename));
print $contents;
?>

In to je to. Sem napisal, ker vem da one downloadane resitve ponavadi
zelo dolgovezijo. Bi blo pa fajn ce mas bazo nardit enega z bazo.

P.S.: Upam da nisem naredo kake napakice:)

lp

zaj_tam