[LUGOS] cron

Jure Mercun jure.mercun at guest.arnes.si
Mon Feb 2 16:15:28 CET 2004

On Mon, 2004-02-02 at 09:40, Gregor Gorjanc wrote:

> finta je bila v obliki /etc/crontab datoteke. Le ta mora imeti vnos za userja
> (root) pred ukazom, ki ga naj izvede.
> --
> Lep pozdrav,
>            Gregor GORJANC

Sicer je to edini mail, ki ga imam iz te teme, vendar sumim, da imas
enake probleme kot sem jih imel jaz. Vedno uporabljaj absolutne path-e.
Npr.:

30 7 * * * $HOME/mail_vreme.pl > /dev/null 2> /dev/null

Tudi vsi pathi v mail_vreme.pl so absolutni.

Ce je to ze kdo predlagal se opravicujem :)

Lp, Jure