[LUGOS] ldconfig problem

JK joze.klepec at siol.net
Mon Dec 27 17:32:01 CET 2004

Gregor Berginc pravi:

> Pozdravljeni,
>
> po rebootu masine (FC3) mi linker ni vec nasel knjiznice autoopts in
> guile. Za test sem zagnal ldconfig, ki ima pravilno nastiman
> ld.so.conf. Za libopts in libguile knjiznice sem dobil, da datoteke ne
> obstajajo:
>
> /sbin/ldconfig: Input file /usr/local/lib/libguile.so not found.
>
> V /usr/local/lib so vse knjiznice, tudi odprem jih brez problema.
> Vsake toliko casa (ne vem tocno kdaj) dobim sporocilo "Cannot stat
> <ime-knjiznice> Permission denied". So v lasti root:root.

> [...]
Če si vmes posodobil prevajalnik/linker ali kaj drugega, je lahko to to.
Poskusi iti nazaj na staro verzijo ali ponovno namesti orodja ali samo
knjižnico (s synapticsom). Nekateri pravijo da so že v FC2 nekaj
zaj***li, očitno pa popravljajo in zraven delajo nove napake.

Jaz imam vse knjižnice/programe nameščene (prilagoditve po celotni
namestitvi), imam dosti drugače sestavljen problem - drugi programi, v
bistvu pa enako.
Včasih so pod Fedoro povezave prav neverjetne - imam Pinga 3.0, FC2 - in
mi je posodobitev KDE-je na 3.2.2-10, deloma 3.2.2-8  in jedra na
2.6.9.x s ponovno namestitvijo GIMP-a in cupsa zbudila kooko in Xsane
pod rootom. Ne pa pod ostalimi uporabniki, ki sane-a ne vidijo, kar je
verjetno enak problem kot tvoj - deljenje/zaklepanje/lastništvo datotek.

Zdaj bom poskusil z novim jedrom 2.6.10 in ponovno
namestitvijo/posodobitvijo, pa bomo videli, ... . Se javim jutri.

lp, jk