[LUGOS] Video capture PV143

JK joze.klepec at siol.net
Sun Dec 26 23:41:23 CET 2004

Bostjan Klenovsek [Pajek.Net] pravi:...

....glej po niti nazaj...

> Pozabil ... da ... KDE prepozna, z osnovnim driverjem.
> ... vedno hoče v kdetv in XawTV vedno iskati kanale od programov.
> ... nima kanalov imam samo 4 komposit video vhode, ... namenjena bolj
> video nadzor.
> Vidim tudi vse 4 vhode v programih, samo slike nedobim gor, ker mi
> hoče vedno iskati kanale.
> Ko pa določim en kanal in izberem en video vhod, imam pa še opcijo za
> določitev frekvence kanala, ki nevem kaj bi vpisal.

Najprej preberi navodila strojne opreme. Našel jih boš v navodilih in
tehničnih podatkih kamer svojega nadzornega sistema, verjetno pa je
bolje, da frekvenco malo znižaš zaradi dolžine posameznih kablov. Poglej
ali iščeš:
- pasovno širino (bandwidth - v rangu 30-300 Mhz),
- frekvenco slik oziroma frekvenca osveženja zaslona (refresh rate - v
rangu od 50-150Hz),
- vertikalno frekvenco (V-refresh rate, vertical refresh rate, vertical
frequency - rang nekaj 10KHz),
- horizontalno osveževanje (H-refresh rate, horizontal refresh rate,
horizontal frequency - rang nekaj 10Hz)
-  ali kaj drugega.
To so verjetno glavni podatki, ki jih iščeš, nekaj pa jih lahko
izračunaš sam iz pasovne širine, ločljivosti in frekvence osveževanja
zaslona.
S tem je tudi povezana horizontalna in vertikalna osveževalna frekvenca.

> Pozna kdo kakšen software za video nadzor pod linux-om, da bi ga lahko
> uporabil?

Najboljši software za video nadzor je sicer mentalno zdrav varnostnik za
tako urejeno mašino. ;)

> http://www.zoneminder.com/documentation.html

> http://www.thedirks.org/v4l2/

lp, jk