[ LUGOS ] [LUGOS] - nimam pojma

Matej Spiller Matej.Spiller at guest.arnes.si
Thu Dec 30 23:12:31 CET 2004

> Ce se da komu k ma SB Live value zvocno al pa REALTEK
> mrezno karto mal pomagat(ce se da tko da bi napisu ksn
> naslov za driverje al pa path do dokumentacije).

Definitivno uporabi za SBlive! driverje od alse. Jest sm jih preiskusu na
Slacku in se res lepo obnesejo. Simple instalacija, simple uporaba. Kokr
jest vem se z driverji ki jih dobis zraven moje distribucije ne da nastimat,
da ti oba izhoda delujeta (front+rear). To ti se posebi prou pride ce mas 4
zvocnike ali 4+1.

Matej
alsa driverji: www.alsa-project.org