novi kernel in lp0

Igor Kolar ike at law.com
Thu Dec 30 23:12:31 CET 2004

Hi.

V kernel sem rabil vkljuciti SCSI emulacijo in to mi je tudi uspelo. Zato je pa nekaj drugega slo narobe, kljub temu, da sem sel skoz CELI xconfig.

Simptomi so taki:

Entering RedHat Interactive Setup
Starting lp deamon: Warning: lp0 - no such device

(oz. nekaj takega - ni zapisano v /var/log/messages)

Naprava pa obstaja.

[root at iris log]# lsl /dev/ | grep lp0
crw-rw----    1 root     lp         6,   0 Aug 30  2001 lp0

Zdaj vem, da je nekaj v kernel configu falsno (ker z RH default kernelon dela). Parallel port support je vkljucen.

Dajte, recte mi, v katero smer naj zacnem raziskovati. Kaj prebrati; etc.

tnx -ike

Sent by Law  Mail