[LUGOS] Prehod Sendmail - Postfix

Rok Krajnc rok.krajnc at sklab.org
Thu Dec 9 23:11:22 CET 2004

Andrej Mršek wrote:

> Zdravo!
>
> Na mail strežniku, ki je imel pred leti kakih 5 userjev je to število
> preseglo 20 in kot kaže se bo vedno bolj povečevalo. Nameščen je
> sendmail z  amavis-om. Userji dostopajo preko POP3 in IMAP. Zelo težko
> se ločijo od starih mailov, zato so IMAP mailboxi kar zajetni.
> Prispela pošta se nahaja na /var/spool/mail. Uporabniki z IMAP
> dostopom imajo stare maile na home direktoriju. Recimo, da sistem kar
> deluje in ni nekih večjih težav.
> Zdaj pa moja dilema.
> Na voljo je nova strojna oprema in ker vsi težimo k izboljšanju bi
> [...]
Za namestitev postfixa obstaja cel kup HOWTO-jev - išči nekaj v stilu
'postfix+mysql+amavisd-new ...' Poglej na http://www.postfix.org/docs.html
Za antivirus lahko uporabiš clamav, priporočam še spamassasin.
Če hočeš obdržati stare mejle, potrebuješ mbox->Maildir converter (če
boš na novem sistemu imel Maildir-e). Poišči 'mb2md'.

Na žalost je tudi veliko 'ročnega' dela (vsaj jaz sem ga imel na
slackware-u, kjer so stvari podobne, kot si jih opisal ti).
Rezerviraj eno popoldne :) Velik sreče.

lp, Rok