[LUGOS] Problemcki z Synaptics touchpadom

JAnez Urevc janez.urevc at siol.net
Thu Dec 9 11:43:17 CET 2004

Zelo podobno konfiguracijo imam tudi sam. V jedru 2.4 je delovala v
redu, v 2.6 pa ne. Največji hec je, da je zadeva pred časom že delovala.
Brez problema.

Ko poslušam /dev/psaux, se mi oglapata obe miški. Device /dev/input/mice
  pa sploh ne obstaja. V bistvu niti /dev/input/ ne obstaja. Pomagam si
lahko le z /dev/mouse0 in /dev/mouse1, kjer pa na mouse0 (kamor se
oglaša touchpad) XFree ne prepozna synaptics naprave.

Je možno, da mi jedru manjka kašen modul?

JAnez