Problemcki z Synaptics touchpadom

JAnez Urevc janez.urevc at siol.net
Wed Dec 8 23:47:54 CET 2004

Pozdravljeni,

na unstable Debianu, s kerenlom 2.6.9, se trudim pripravit Synapticsov
touchpad do normalnega delovanja, a mi zal ne uspe...
Ce zelim v config datoteki od X serverja uporabljati driver za synaptic
TP, mi ob zagonu serverja javi naslednjo napako:

(II) Synaptics touchpad driver version 0.13.6
Configured Mouse no synaptics event device found (checked 1 nodes)
(**) Option "Device" "/dev/psaux"
Query no Synaptics: 6003C8
(EE) Configured Mouse no synaptics touchpad detected and no repeater device

No core pointer

Fatal server error:
failed to initialize core devices

Predtem modul synaptic uspesno nalozi. Ce zadevo pozenem z obicajnim
mouse driverjem, se uspesno dvigne, a je funkcionalnost touchpada nikakrsna.
V /proc/bus/input/devices najdem:

N: Name="SynPS/2 Synaptics TouchPad"
P: Phys=isa0060/serio4/input0
H: Handlers=event1 mouse0 ts0

Za device sem poizkusil ze vse mozno (/dev/psaux, /dev/mouse0, ...)

JAnez