[LUGOS] "Multisession" pisanje na CD/DVD iz ukazne vrstice

The Dude thedude at email.si
Tue Dec 7 20:35:55 CET 2004

Ja, zdej dela! Res treba je uporabit "backticks" (`) - :-((. Me je kar mal
sram. Za tiste, ki ne vedo kaj je to "backtick" oz. ga to zanima bolj
podrobno, naj si ogleda npr. http://wiki.linuxquestions.org/wiki/Backticks.
Je prav zanimivo, da mkisofs sploh ne javi nobene napake, ampak se kar
sprijazni z napačnimi parametri, še bolj pa seveda, da ni narejene neke
avtomatike (moje drugo vprašanje), ki bi znala razbrat ali je disk prazen ali
že delno poln in temu ustrezno dopečt podatke (bo treba stopt v stik z
avtorji, za prvo silo si bom pa sam spisal skripto). Ekola, hvala vsem za
pomoč.

lp