[LUGOS] Postfix in odposlani emaili - arhiva

Gregor Berginc gregor.berginc at guest.arnes.si
Tue Dec 7 12:02:59 CET 2004

Zivjo,

> Ker se včasih kakšna stvar zakomplicira, bi radi shranjevali vse poslane
> emaile v neki mailbox na Linux strežniku, ali pa vse ki se pošlje iz tega
> email naslov, da se vse še avtomatsko pošlje na npr. arhiva at krneki.com

a to, da bi pri uporabnikih nastimal BCC ne pride v postev? Jest imam v
Thunderbirdu nastimano tako, da mi vsak mail, ki ga posljem avtomaticno
bcc-ja (sicer zaradi vzdrzevanja threadov, ampak po mojem, da bi tudi v
tvojem primeru stvar funkcionirala).

Za kako boljso resitev, pa oprosti. Si lahko samo hvalezen :)

lp,
Gregor