Re: Re: [LUGOS] "Multisession" pisanje na CD/DVD iz ukazne vrsticeVD iz ukazne vrstice

The Dude thedude at email.si
Tue Dec 7 09:04:30 CET 2004

Mogoče nisem bil dovolj jasen. Peka mi ves čas deluje. Cdrecord mi ne javi
nobene napake, ne pri prvi in ne pri ostalih sejah, berem pa lahko samo prvo.
To je nakaj takega kot so bili tisti prvi pogoni, ki niso znali
brat "multisession" plošč. Vendar sem zapečen CD probal tudi na drugih pogonih
(CD/DVD). Vzel sem tudi zadnjo verzijo cdrtools-ov in jo sam prevedel, pa je
isto. Po moje delam neko sistemsko napako?

lp